Direktlänk till inlägg 15 april 2012

Sims 3 FanArt, Dr. Temperance Brennan BONES

Av Alissa - 15 april 2012 09:56

Hej :=) Igår kollade jag på en av mina absoluta favorit serier Bones och jag blev så sugen att göra Dr. Temperance Brennan, Bones i sims. Så nu har jag gjort det :) Den Bones jag har gjort grundar sig från säsong 1 eftersom jag har den på dvd. Hoppas du tycker om det, lämna gärna en kommentar! :=)

 

Dr. Temperance Brennan framför en vacker vy över Sunsett Valley. Här ser man även kläderna ganska bra :)


Dr. Temperance Brennan närbild i biblioteket.


 

Dr. Temperance Brennan läser en bok, försöker hon lösa ett nytt mord?


Dr. Temperance Brennan bakifrån, med en vacker utsikt över rymdraketen!


Det var alla bilder på Bones, som ni ser är hon ungdom. I serien tror jag hon är mer vuxen men de vuxna i sims ser så överdrivet gammla ut. Så vad tycker ni? Likt?


                                       / Alissa

 
 
simssmiths

simssmiths

16 april 2012 17:52

vad kul att höra! :D hoppas du fortsätter läsa den, nya delen är ute nu ! :)
bones är ju superbra! :D

http://simssmith.bloggplatsen.se

 
Alissa

Alissa

18 april 2012 19:05

Tack så mycket :) Jag ska definitivt kolla in den :D

http://simsfanart.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alissa - 18 april 2012 19:09

Jag kan nu stolt meddela att det komemr att läggas ut en sims 3 berättelse här på bloggen inom en kort tid. jag börjar jobba med den på fredag efter skolan, men eftersom jag konfirmeras på lördag så rycker den dagen åt sådant. Det kan alltså dröja ti...

Av Alissa - 15 april 2012 15:27


Hej hej, eftersom det är söndag så tänkte ag skria lite om min helg. Den största nyheten är att Pottermore öppnade igår :) Tyvärr märke jag inte dte förrän idag, men jag har haft kul när jag upptäckt Pottermore världen. Men jag är inte på långa vägar...

Av Alissa - 14 april 2012 16:41

Hej, det här är bloggens första inlägg :=) Jag har valt att börja med att lägga ut min tolkning av Minoo från den populära boken Cirkeln. Tvåan i serien , Eld, kommer ju snart ut. Som sagt dte här är min egen personliga tolkning av Minoo i sims 3 vär...

Presentation


Författaren av denna blogg heter Alissa och är 15 år gammal. Bloggen är mycket inriktad på Sims 3 Fanart. Men även om bara sims och bara fanart.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni helst se på bloggen?
 Mer sims 3 FanArt!
 En sims 3 berättelse
 Vanlig FanArt
 Fakta om The Sims 3
 Boktips

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards